-
برگزاری کمپین با 5 استوری اینستاگرام
دوشنبه 9 بهمن 1402 12:33
امروزه کمتر کسی را پیدا میکنید که در روز، چند بار به اینستاگرام سر نزند. این رسانه اجتماعی فرصت خوبی برای کسبوکارها ایجاد کرده تا فروش را افزایش بدهند. استوری اینستاگرام، بهترین بخش آن برای ایجاد فروش است. شما در پستها میتوانید با مطالب مفید و کمککننده، اعتماد مخاطب را جلب کنید و در استوری محصول را معرفی کنید و...
-
برترین روندهای ویدیو مارکتینگ در 2020
دوشنبه 1 آذر 1400 11:20
اگر بخواهیم به نوع شاخصی از محتوا اشاره کنیم که در دهه گذشته تسلط بیچونوچرایی بر بازار داشته، قطعا باید از ویدیوهای آنلاین نام ببریم. ویدیو بهترین ابزار برای اشتراکگذاری اخبار، ایجاد علاقه در مردم نسبت به کسبوکارتان، افزایش فروش، تعریف داستانهای تحولساز، آموزش و سرگرم کردن مردم است. در حال حاضر ویدیو...
-
8 معیار ارزیابی ویدیو در ویدیو مارکتینگ
دوشنبه 1 آذر 1400 11:17
پیش از تولید ویدیوها و انتشار آنها در پلتفرمهای مختلف باید هدف خود از تولید این ویدیوها را مشخص کنید و با استفاده از بهترین معیارها موفقیت خود در دستیابی به آن اهداف را بررسی کنید. این اهداف میتواند شناساندن برند، افزایش مشارکت مخاطبان یا تشویق تماشاگران به شرکت در یک تجربه رایگان در سایتتان باشد. باید برای هر...
-
تبدیل موبایل به وبکم کامپیوتر
یکشنبه 21 دی 1399 14:24
اگر مدرس هستید یا به هر دلیلی وبینار یا جلسات آنلاین برگزار میکنید، حتما میدانید کیفیت تصویری که از شما پخش میشود بسیار اهمیت دارد و میتواند ذهنیتی مثبت یا منفی نسبت به خودتان و کارتان ایجاد کند. در اغلب کلاسها و جلسات آنلاین، تصویر شما از طریق وبکم منتقل میشود. نکتهای که وجود دارد آن است که بسیاری از...
-
11 گام ساده برای برندسازی موفق
یکشنبه 21 دی 1399 12:23
اشتباه نکنید: یک برند شناختهشده و محبوب یکی از ارزشمندترین داراییهای شرکت است. بر اساس نظرسنجی نیلسون، 59 درصد مصرفکنندگان ترجیح میدهند که محصولات جدید را از برندهای آشنا بخرند. شما بهعنوان یک کسبوکار کوچک با برندهای بزرگی رقابت میکنید که مشتریان وفادار و بودجههای بازاریابی کلان دارند؛ به همین دلیل باید راهی...
-
بازاریابی با چت بات ها
دوشنبه 12 آبان 1399 12:26
چت باتها چند سال پیش به دنیا معرفی شدند. آنها قبلا ابزار مرسومی در خدمات مشتریان بودند و فقط قابلیتها و محبوبیتشان در چند سال اخیر افزایشیافته است. بازاریابانی که هنوز روش استفاده از چت باتها را نمیدانند، از این دستورالعمل واضح و مفید مَتیو باربی بهره خواهند برد. بارلی روش استفاده از چت باتها و مراحل ساخت چت...
-
کارت کپچر HDMI
سهشنبه 22 مهر 1399 11:19
کارت کپچر HDMI برای تبدیل دوربین به وبکم کارت کپچر سختافزاری است که هرگونه ورودی HDMI را به وبکم تبدیل میکند. کاربرد آن برای مدرسان آن است که میتوانند یک دوربین حرفهای را که خروجی HDMI دارد به وبکم تبدیل کنند. ورودی کارت کپچر کابل HDMI است و خروجی آن پورت USB. آیا هر دوربینی قابلیت تبدیل به وبکم است؟ هر دوربینی...
-
چگونه سئوی تکنیکال انجام دهیم؟
چهارشنبه 9 مهر 1399 14:20
سئو تکنیکال یا سئوی فنی چیست؟ همانطور که میدانید از سالهای قبل تمرکز سئو بیشتر روی این موضوع بوده است که ما محتوای خوبی را تهیه کنیم یا بنویسیم و سعی کنیم کلیدواژه اصلی آن محتوا را تاکید کنیم؛ که تاکید کردن از طریق bold کردن، افزایش چگالی آن keyword در آن متن و روشهای دیگری بوده که همیشه استفاده شده است ولی روز به...
-
7 عادت متخصصان سئو غیر موثر
چهارشنبه 9 مهر 1399 14:14
کار ما بهعنوان متخصصان سئو میتواند باعث موفقیت یا شکست مشتری شود. با 7 عادت بدی آشنا شوید که باید آنها را برای اثرگذاری بیشتر کنار بگذارید. غیر موثر بودن در هر شغلی بسیار بد است. بهخصوص، یک متخصص سئوی غیر موثر خیلی بد است؛ زیرا کار ما میتواند باعث موفقیت یا شکست مشتری شود. ما میتوانیم باعث شویم که گوگل یک سایت...
-
مدیریت پروژه کاربردی
یکشنبه 23 شهریور 1399 12:03
بعضی از مهارتها برای موفقیت، مهارتهایی جانبی هستند. این مهارتها مفید هستند؛ ولی بر میزان موفقیت یا شکست شما تاثیری ندارند. مهارتهای دیگری وجود دارند که در رسیدن به بیشترین تواناییها، بسیار حیاتی هستند و اگر میخواهید به اهداف شغلی و مالیتان برسید، باید این مهارتها را به بالاترین حد ممکن برسانید. یکی از این...
-
۱۰ ویژگی زنان کارآفرین موفق
چهارشنبه 19 شهریور 1399 12:06
در سرتاسر جهان، زنان کارآفرین هر روز نقش بزرگتری در اقتصاد کشور خود ایفا میکنند. در کشورهای ثروتمند، نرخ پایین رشد جمعیت به همراه پیر شدن جمعیت، دولتها را به لزوم فعالیت اقتصادی زنان آگاه کرده است؛ زیرا نیمی از جمعیت آنها را زنان تشکیل میدهند و محروم شدن اقتصاد از تواناییهای این قشر ضررهای فراوانی در پی خواهد...
-
5 نکته در زبان بدن
سهشنبه 21 مرداد 1399 13:27
زبان بدن یک جریان ثابت و غیرلفظی ارتباطی است؛ بدون ادای یک کلمه (حتی بدون اینکه متوجه باشیم)، زبان بدن احساسات و افکار ما را نشان میدهد؛ مثلا بدون ردوبدل کردن یک حرف میتوانید حدس بزنید که مسئول خدماتدهی چه حسی درباره شما (که مشتری هستید) دارد. چند سال پیش، در دانشگاه معتبری تحقیقی در مورد چگونگی دریافت پیام مردم...
-
10 ویژگی یک هاست خوب
یکشنبه 19 مرداد 1399 15:09
اگر صاحب کسبوکار هستید و وبسایت دارید، در انتخاب هاست بسیار دقت کنید و هر هاستی را برای میزبانی وبسایت خود خریداری نکنید. هاست نامناسب میتواند ضربه مهلکی به کسبوکار آنلاین شما وارد کند و در مقابل، یک هاست خوب میتواند میزبانی خوبی برای سایت و کاربران شما باشد و همیشه حس رضایت را به شما و اعضای سایت منتقل کند....
-
افزایش ترافیک سایت با 20 روش
یکشنبه 19 مرداد 1399 14:46
ایجاد ترافیک یعنی هدایت بازدیدکنندگان به سایتمان. این کار میتواند هم بهصورت آنلاین و هم آفلاین انجام شود. مثلا در رسانههای اجتماعی و سایتهای دیگر افراد را تشویق میکنیم تا از سایت ما بازدید کنند. ترافیک همچنین میتواند با روشهای آفلاین ایجاد شود. مثلا در تمام تبلیغات، کارت ویزیت و حتی تماسهای تلفنی، علاقهمندان...
-
تفاوت جلسه آنلاین، وبینار و وبکست
یکشنبه 12 مرداد 1399 16:37
گاهی دوستان میپرسند کدام سایت برگزاری وبینار این امکان را دارد که تمام شرکتکنندگان وبکم خودشان را روشن کنند. برخی میگویند: کیفیت فیلم وبینارهای من خوب نیست. اینگونه سوالات نشان میدهد که تصور درستی از وبینار ندارند. در دنیای اینترنت سه نوع رویداد آنلاین داریم که هرکدام مزایا و معایب خود را دارد. خیلیها فکر...
-
برگزاری وبکست و راههای کسب درآمد از آن
یکشنبه 12 مرداد 1399 15:49
در دنیای امروز برگزاری کلاسها و برنامههای آنلاین روز به روز رایجتر میشود. وقتی مردم برنامههای آنلاین زیادی میبینند، توقع آنها بالاتر میرود و دوست دارند آموزشها و برنامههای باکیفیت ببینند. یکی از روشهای برگزاری کلاس یا برنامه آنلاین زنده، استفاده از «وبکست» است. وبکست ترکیب دو واژه Web+Cast است که به معنی...
-
زبان بدن – افسانهها و واقعیتها
دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 11:28
بیان غیرکلامی احساسات و افکار نقش مهمی در درک دیگران از شما و ارتباط و تعامل با شما بازی میکند. به همین دلیل باید زبان بدن را بشناسید، دلیل اهمیتش را بفهمید و راهی برای به حداقل رساندن برداشتهای اشتباه دیگران از رفتار خودتان پیدا کنید. تعریف زبان بدن طبق لغتنامه آکسفورد «زبان بدن» فرایند برقراری ارتباط غیرکلامی با...
-
ده نکته برای بازاریابی تلفنی بهتر
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 13:24
بازاریابی تلفنی کار آسانی نیست. اغلب از بازاریابی حضوری بسیار سختتر است. یکی از دلایل آن است که مشتری شما را نمیبیند حتی اگر مشتری شما را ملاقات نکند و نبیند، انتقال دادن تصویری حرفهای از پشت تلفن برای موفقیت، نیازمند تلاش زیاد است. این ده نکته میتواند به شما کمک کند حرفهایتر به نظر برسید و بازاریابی تلفنی...
-
بازاریابی محتوا چیست؟
دوشنبه 12 اسفند 1398 13:47
بازاریابی محتوا چیست؟ تولید و انتشار مطالب مفید و مرتبط، برای جذب بازار هدف، بازاریابی محتوا نام دارد. استراتژی بازاریابی محتوا آن است که مخاطب با استفاده از مطالب رایگان، اعتماد و علاقه بیشتری به کسبوکار شما پیدا کند و در نهایت از شما خرید کند. بازاریابی محتوا برای تمام کسبوکارها قابل استفاده است. شما توسط...
-
چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم؟
شنبه 10 اسفند 1398 16:12
چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم؟ پاسخ 11 پرسش درباره وبینار 1. وبینار چیست؟ وبینار یکی از پدیدههای بسیار اثرگذار در دنیای بازاریابی اینترنتی و همچنین تدریس است. وبینار در واقع سمیناری است که از طریق وب برگزار میشود. اگر خیلی ساده توضیح دهیم، مدرس پشت لپتاپ یا کامپیوتر خود مینشیند و از طریق میکروفن و وبکم به صورت...
-
ترفندهای بازاریابی عصبی در قیمت و قیمتگذاری
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:34
قیمتگذاری و اعلام قیمت به مشتری موضوع بسیار حساسی است. اگر در این زمینه حرفهایتر شویم سودآوری کسبوکارمان افزایش مییابد. در این مقاله به ارائه چند نکته میپردازیم که نتیجه تحقیقات بازاریابی عصبی است. توجیه قیمت در بازاریابی عصبی وقتی به مشتری قیمتی را اعلام میکنیم باید بلافاصله آن را توجیه کنیم. اگر قیمت ما بیشتر...
-
چگونه با بازاریابی عصبی فروش خود را افزایش دهیم؟
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:33
چگونه با بازاریابی عصبی فروش خود را افزایش دهیم؟ بازاریابی عصبی در دنیا مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. بازاریابی عصبی بازاریابی است که با توجه به عملکرد مغز و سیستم اعصاب بدن طراحی شده است. شرکتهای بزرگ بودجههای زیادی برای تحقیقات بازاریابی و طراحی سیستمهای نظرسنجی اختصاص میدهند. سپس بر مبنای اطلاعات ارائه...
-
3 ایده بازاریابی عصبی برای موفقیت وبسایت
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:33
بازاریابی عصبی چیست؟ علمی است که به عملکرد مغز و ارتباط آن با تصمیمهای خرید میپردازد. بسیاری بازاریابی عصبی را فقط موضوعی جذاب و تئوری میدانند. حدود یک سال است که به طور جدی ایدههای بازاریابی عصبی را در دنیای وب اجرا میکنم و نتایج ملموس آن را به چشم میبینم. مطالب این مقاله نکاتی از روشهای مطرحشده در کارگاهی...
-
بازاریابی عصبی در طراحی محصولات
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:33
بازاریابی عصبی به طراحی محصولات بهتر کمک میکند. در طراحی محصولات چه نکاتی را لحاظ کنیم تا بیشتر مورد استقبال قرار گیرد؟ اولین نکته آن است که تا جای ممکن از دام جدید و متفاوت بودن بپرهیزید! نوآوری باید بسیار متعادل و به اندازه به کار گرفته شود! مغز طوری ساخته شده که بلافاصله نسبت به محصولات عجیب و نامرسوم واکنش نشان...
-
معرفی سیستم ایمیل مارکتینگ میلرلایت (MailerLite)
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:32
یکی از فعالیتهای مهمی که سایتهای بزرگ برای رشد کسبوکار خود انجام میدهند جمعآوری اطلاعات کاربران است. این اطلاعات میتواند نام و نام خانوادگی، موقعیت مکانی، ایمیل و شماره همراه افراد باشد. برای همین منظور ابزارهایی برای جمعآوری این اطلاعات وجود دارد. یکی از این ابزارها، سرویس قدرتمند میلرلایت است که با کمک آن...
-
نوشتن عنوانهای جذاب برای تبلیغات
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:32
یکی از آسانترین روشها برای افزایش سریع فروش، استفاده از تبلیغاتی است که مخاطب را ترغیب میکند تا با شما تماس گرفته و محصولات یا خدمات شما را سفارش دهد. عنوان مهمترین بخش یک تبلیغ چاپی و همینطور تبلیغات آنلاین در یک متن تبلیغات خلاقانه به شمار میرود و برای موفقیت تبلیغ حیاتی است. 95 درصد افراد، فقط عنوانها را...
-
کاشتن بذر تردید در تبلیغ نویسی
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:31
گاهی در تبلیغ نویسی صفحه محصول لازم است به رقیبان بپردازیم؛ مثلا رقیبی کارش خوب نیست و با فریب سعی میکند مخاطبان ما را جذب کند. یک مثال ساده بزنیم. برخی از موبایلفروشها قیمت موبایلی را 200 هزار تومان کمتر از قیمت واقعی آن اعلام میکنند. وقتی درخواست خرید آن موبایل را دارید میگویند باید اپلیکیشنهای لازم را...
-
چگونه کتاب بنویسیم؟ فقط در ۳۰ روز!
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:31
به شما تبریک میگویم. قرار است بهزودی نویسنده کتاب شوید. حتی شاید ماه بعد نوشتن کتابتان تمام شده باشد! اگر این موضوع برایتان جذاب است به خواندن این مقاله ادامه بدهید! در این مقاله تمامی مراحل نوشتن کتاب تا چاپ قدم به قدم توضیح داده میشود. هدف از نوشتن کتاب یکی از سوالات مهم قبل از نوشتن کتاب آن است که هدف از نوشتن...
-
9 گام برای جذابتر کردن تبلیغات
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:30
تبلیغاتی طراحی کردهاید و اکنون میخواهید منتشر کنید. شاید بهتر باشد قبل از این کار به 9 مورد تبلیغ نویسی زیر توجه کنید و تبلیغ خود را جذابتر کنید. هر چه تبلیغات خلاقانه و جذابتری بسازید، احتمال موفقیت آن بیشتر میشود. 1. آزمایش «خب که چی؟» وقتی متن تبلیغ خود را نوشتید، آن را بخوانید و ببینید آیا از آزمایش «خب که...
-
13 استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای فروشگاه آنلاین
چهارشنبه 7 اسفند 1398 11:30
با وجود اینکه در عصر دیجیتال زندگی میکنیم، همچنان چالشهای زیادی برای وبسایتهای فروشگاهی وجود دارد. رقابت بین میلیونها محصول بسیار شدید است. در این میان ابزاری قدرتمند وجود دارد (گوگل) که کاربران به راحتی با جستجو در آن میتوانند قیمتها و مشخصات محصولات را بررسی کنند و بهترین گزینه خرید را انتخاب کنند و تصمیم...